Nuit-reklam-gece-gündüz Nuit-reklam-ajansı-Ana-Sayfa
En Dinamik İletişimci: Sosyal Medya Uzmanı
En Dinamik İletişimci: Sosyal Medya Uzmanı
 
saat5 Mart 2014 yorum1 YORUM kategoriSosyal Medya
Sosyal medyanın gücünü arttırmasıyla ve markalar için de önemli bir iletişim platformu haline gelmesiyle birlikte, son yıllarda sosyal medya uzmanı, iş ilanlarında sıkça rastladığımız bir meslek olarak karşımıza çıkıyor. Sosyal medya uzmanı; iyi bir iletişimci olmalı, markayı iyi tanımalı, araştırma yapmayı sevmelidir. Ancak iyi bir sosyal medya uzmanını kısaca özetlemek gerekirse bazı vurucu noktalar öne çıkartabiliriz…

 
 Devamı  
 
Sosyal Medyada Nasıl Olmak ya da Olmamak?
Sosyal Medyada Nasıl Olmak ya da Olmamak?
 
saat22 Ekim 2013 yorum2 YORUM kategoriSosyal Medya
Sosyal medyada olmak ya da olmamak? Bu soru markalar için çoktan demode oldu bile. Markaların kendilerine soracakları güncel soru şu: Sosyal medyada nasıl olmak ya da olmamak?

 
 Devamı  
 
Markaların Kötü Zamanları
Markaların Kötü Zamanları
 
saat8 Ekim 2013 yorum0 YORUM kategoriPR
Markalar da aynı bizler gibi doğuyorlar, büyüyorlar, olgunlaşıyorlar ve bazen de ömürlerinin sonlarına gelebiliyorlar. Bu yüzden, aynı bizler gibi iyi-kötü olaylar da markaların yaşam serüvenlerinde yer alıyor. Bizler kötü olaylardan dersler çıkarmayı biliyor ve bazen de kötü olaylar sayesinde daha güçlü devam edebiliyorsak hayata, markalar da böyle darbelerden sonra güçlenebiliyorlar. İşte markalar için doğru bir kriz yönetimi burada hayati önem kazanıyor…

 
 Devamı  
 
 1 2 3 4 5 6 7 
Sosyal Medyada Biz