Nuit-reklam-gece-gündüz Nuit-reklam-ajansı-Ana-Sayfa
Projeler Marka Farklılaşmasında Anahtar Kelime
Projeler Marka Farklılaşmasında Anahtar Kelime
 
saat20 Ağustos 2013 yorum0 YORUM kategoriProje Yönetimi
Reklam ve PR çalışmaları bir markanın bilinirliğini ve imajını arttırmaktaki en büyük etkenler olsa da, artık tek başına yeterli değiller. Günümüzde, tüketiciler bir markayı satın alma kararı verirken, o markanın “nasıl bir dünya” içinde konumlandığına da dikkat ediyor. Markanızın reklam ve tanıtım faaliyetlerini tamamlayan, hedef kitlenizle örtüşen ve topluma katkı sağlayan “Projeler” geliştirmek de böyle bir dünya yaratmanın en önemli unsurlarından biri haline geldi…

 
 Devamı  
 
Marka İletişiminde Ajans mı Ajanslar mı?
Marka İletişiminde Ajans mı Ajanslar mı?
 
saat14 Haziran 2013 yorum2 YORUM kategoriMarka ve Ajans
Bugün, markanızın bilinirliğini ve prestijini arttırmanız, markalar arası savaşta rakiplerinizden geride kalmamanız için; hedef kitleniz ile bir çok alanda etkin ve sürekli bir iletişim sürdürmeniz şart. Reklam, halkla ilişkiler, sosyal medya, proje yönetimi, sosyal sorumluluk derken, markanın hedef kitlesi ile iletişiminin her alanında etkin ve güçlü olması gerekiyor. Marka iletişimi yolunda ajanslarla işbirliğine gitmeyi tercih eden işletmeler için bu noktada yeni bir yol ayrımı beliriyor…

 
 Devamı  
 
Marka İletişiminde Yol Ayrımı: Ajans mı Departman mı?
Marka İletişiminde Yol Ayrımı: Ajans mı Departman mı?
 
saat14 Haziran 2013 yorum0 YORUM kategoriMarka ve Ajans
Bugün, bir ürünün pazardaki durumunu belirleyen en önemli etken; markanın tanımlanmış, tutarlı ve süregelen bir kimliğe sahip olmasıdır. Bu da, işletmenin markası için etkin, tutarlı ve süregelen bir iletişim stratejisi izlemesini şart koşuyor...

 
 Devamı  
 
 1 2 3 4 5 6 7 8 
Sosyal Medyada Biz